Antoine's Blog - Benefiet Toon Hermans Huis Tiel

Toegevoegd: 10 maart 2015 om 18:56:53

Als bestuurslid van Societeit de Beurs maak ik via deze weg even gebruik om dit bijzondere benefiet concert van FOCUS aan te kondigen.

De opbrengst komt volledig ten goede aan het Toon Hermans Huis Tiel.

Altijd welkom !

Het Toon Hermans Huis Tiel is er voor iedereen die met kanker te maken heeft. Voor jong en oud, voor vrienden en familieleden. Het THHT is een ontspannen ontmoetingsplaats. Het huis altijd toegankelijk zonder afspraak. Ook is er aanbod van activiteiten. Het Toon Hermans Huis Tiel biedt ondersteuning in alle fases van het ziekteproces, helpt hervinden van eigen kracht. Het Toon Hermans Huis heeft ruimte, tijd en aandacht voor uw verhaal en ervaringen. Ook partners, kinderen, familie, vrienden en nabestaanden zijn van harte welkom. Ook zij hebben te maken met de emotionele gevolgen en veranderingen. De mensen van het Toon Hermans Huis Tiel staan graag voor u klaar. Zonder afspraak kunt u altijd binnen lopen.

Dus nodig je vrienden, kennissen, familie en relaties uit en koop een kaartje !