Antoine's Blog - Broodje aap en meer van dat

Toegevoegd: 13 augustus 2014 om 17:31:19

Vandaag was het weer zover, ons jaarlijkse uitje met nog eens 6 extra pleegkinderen. We waren dus vandaag gewoon met 12 erg gezellige en bijzondere kids op pad. Samen met de 2 voogden en 2 vrienden van ons, want laten we eerlijk zijn een paar extra ogen op zo’n dag heb je wel nodig. Want druk was het waar we naartoe gingen………

We gingen met zijn allen naar de Apenheul! En hoewel de heenreis voor een paar nogal traag verliep vanwege fileleed, vonden we rond de klok van 2 elkaar en konden met de hele groep het park door. Dat was lang geleden dat ik daar geweest was en eerlijk is eerlijk, het blijft een prachtig uitje ! De kinderen genoten zichtbaar en iedereen was blij !

Helaas konden we de Gorilla’s niet meer spotten, maar zat de dag natuurlijk barstensvol met apen, apenstreken, broodjes aap, apengaapen en meer van dat. Blij dat we alle kids weer een mooie dag konden bezorgen, want zoals bekend zetten wij ons in voor alle kinderen die door omstandigheden niet thuis kunnen wonen.

Dankbaar voor weer een mooie dag in deze zomervakantie, alles ligt nu uitgeteld en gewassen op de bank te luisteren naar een voorleesverhaal van Erika. Ik zeg een mooie afsluiter, want wij zijn stiekem ook een klein beetje gesloopt J

Tot snel,

Groeten,