Antoine's Blog - Dagobertschool zet zich in

Toegevoegd: 28 juni 2016 om 18:26:33

Dagobertschool helpt mee aan start snoezel/therapieruimte

Tussen de bedrijven door kregen we ook nog bezoek van 3 kinderen van de Dagobertschool, Tezamen met hun directeur kwamen zij een kijkje nemen. De Dagobertschool had tal van activiteiten georganiseerd om geld op te halen voor Stichting Vlinders.

Gisteren was het zover en kwamen zij hun cadeau brengen, een cadeau wat gekocht was van het geld wat ze met elkaar hadden opgehaald.  Het werd een heuze bubbelpaal, rustgevend en 2 meter hoog, het eerste item voor in de nieuwe ruimte.

Leerlingen, leerkrachten, ouders en directie van de Dagobertschool, hartstikke bedankt, hij krijgt een mooie plek als na de bouwvak de verbouwing van de nieuwe ruimte is gestart !

En zo was de maandag een prachtige dag met wederom veel mooie mensen om ons heen.

Groeten,