Antoine's Blog - Enorme kerstboom verhuisd

Toegevoegd: 14 december 2015 om 11:07:50

Enorme kerstboom verhuisd naar Stichting Vlinders

Afgelopen week, terwijl de uitverkoop van alle kerstartikelen in volle gang is bij Karwei Tiel, kregen wij een groot cadeau van onze vaste bouwmarkt. Namelijk een enorme kerstboom. Het werd nog even spannend of we hem wel in onze bus konden krijgen, maar hij ging mee.

Omdat er in en rondom ons huis altijd wel iets te klussen valt, komen wij regelmatig bij deze bouwmarkt. Een bouwmarkt die ook nog eens bij ons om de hoek zit. Toen ze daar vorige week dus aan ons vroegen of wij iets konden met een grote kerstboom, waren wij zeer aangenaam verrast.

Afgelopen weekend zijn we begonnen met het optuigen van de kerstboom met de spullen die wij er in de uitverkoop hadden bijgekocht en zodoende staat er een enorme kerstboom te prijken in de woonkamer van Villa Vlinders.

Wij wensen iedereen alvast hele fijne kerstdagen toe!