Antoine's Blog - Friesland & Co mooie banken en zo

Toegevoegd: 16 juni 2011 om 17:56:32

In plaats van nu eerst even het verkeer te checken, we hebben zelfs een smartphone in de zak, ging ik stipt en omstreeks half negen vol goeie moed op pad. Nog geen 15 minuten later sta ik in 16 km file en is er nauwelijks beweging. Tenminste als 20 km uberhaupt op je teller voorkomt :-) Neem van mij aan, zelfs in de onze bus is dat traag!

In ieder geval waren we ruim een uur verder voordat we zonder obstakels konden doortuffen, laat de bus dat nu ook heerlijk vinden, dus lekker de gang erin, cruisecontrol erop, nog 150 km :-) En niet te vergeten lekker tussen de buien door, jammer maar helaas, dat ritje is met mooi weer nu eenmaal veel mooier. Eernewoude here we come ! Het was inmiddels bijna 12 uur en ik drukte op de bel. Koffie ? Nou doe maar. Pfff Na praatje hier en praatje daar verdwenen er 2 hele mooie banken in de bus en ging ik snel weer richting huis, de voorspelllingen waren ook niet al te bes.

Eenmaal thuis stonden de banken snel op zijn plek, echt helemaal super !! Waar je de banken kunt vinden ? Kijk hier ! Zij sponsorden ook een mooi gedeelte van de banken ! Ik was weer thuis en hoefde dit keer niet onderweg te stoppen voor een tukkie :-) Op dit moment is Erika met de bus samen met Rick onderweg en het gaat hier echt heel erg tekeer. Dat merkte ik vandaag wel weer verkeer en slecht weer gaat nog steeds niet samen.

Tot morgen,

Antoine