Antoine's Blog - Mooie dag

Toegevoegd: 30 juli 2014 om 19:28:03

Vandaag was in alle opzichten een prachtige dag. Vanochtend startten we met de berichten in de kranten over onze mini Varkens die wij van Curves hebben gekregen voor onze kinderboerderij.  Mooi dat zo onze sponsor de aandacht krijgt die ze verdienen !

Vanochtend was daar ook de geboorte van een kuikentje, en voor een beginnend boertje is dat ook iets heel moois. Elke dag hebben we dan ook veel eieren van onze eigen kippen. Lekker !

Aansluitend kregen wij bezoek van nog eens 4 pleegkinderen, jaarlijks nemen we deze kids mee naar een dierentuin en/of pretpark. Aangezien we nu beschikken over een eigen pretpark/dierentuin hadden we de kids met hun voogden hier in Villa Vlinders uitgenodigd.

Wat een mooie dag en hoe blij word je van het zien dat alle kinderen zo met elkaar aan het genieten waren van alles wat deze plek te bieden heeft. Als je dan na zo’n dag weer terug moet naar je leefgroep, is het geen wonder dat ze allemaal graag nog een keer wilden komen logeren ! We hopen de kids dan ook weer snel een keer terug te zien.

De bovenstaande foto werd gemaakt door vrienden van ons, die vanmiddag ook nog even op de koffie kwamen. Hoe gezellig kan het zijn, zelfs op dit moment genieten we nog na !

De zomervakantie is nu echt begonnen, zeker omdat we met zijn allen vorige week echt nodig hebben gehad om even bij te tanken na een druk eerste half jaar.

Tot snel,