Antoine's Blog - Thank the angels

Toegevoegd: 22 januari 2015 om 09:21:15

Misschien dat je hem al kent, maar dit is wederom zo’n liedje dat als je er naar luistert en het verhaal er rond hoort dat het je moet raken. Een vader die een liedje liet schrijven voor zijn zoon. Max is inderdaad een bijzondere jongen. Wat vooral mooi is dat deze vader zo liefdevol over zijn zoon praat dat je er kippenvel van krijgt.

Gisteren was er hier belangrijk bezoek en wat me daar vooral van is bijgebleven is de manier waarop Erika over de kinderen hier in huis aan het vertellen was. Natuurlijk herken ik dat, want ik ken haar al wat langer als vandaag. Kinderen die hier wonen zijn allemaal bijzondere wonderkinderen, bijzondere kinderen die hier zichzelf mogen en kunnen zijn. Kinderen die zich ontwikkelen omdat we van elkaar houden, kinderen die zich hier veilig voelen, maar ook kinderen die een eigen papa en mama hebben.

Deze kids, waar wij voor langere tijd voor zorgen, groeien nu op in een rustige en veilige omgeving en krijgen alle zorg en liefde die ze verdienen en dat alles volledig op maat. Lekker kleinschalig en gewoon in Tiel.

Het liedje van Niels wilde ik dan ook even met jullie delen, gewoon even draaien voor  onze ‘biologische’ kinderen, maar zeker ook voor de kinderen hier in huis, die ons ook papa en mama noemen.

Ieder kind is mooi ! Voor mij beschrijft het het gevoel van een vader voor zijn kinderen ! Ik zou nooit meer zonder jullie kunnen.

Thank the angels ……….

Antoine