Antoine's Blog - TOV is echt TOF

Toegevoegd: 31 juli 2014 om 13:17:44

Zo zit je vandaag op het terras en eet je met alle kinderen lekker een hapje bij een (voor ons) nieuwe horecalocatie. Een horecagelegenheid die in een paar opzichten uniek is. Maar om een lang verhaal kort te maken, kom je uiteindelijk bij de kassa en zegt de eigenaresse "die mensen die je zojuist op het terras hebt gesproken hebben al voor jullie betaald" Een prachtig verhaal, maar helaas niemand meer om te bedanken.

Laten we hopen dat dit echtpaar onze site een keer bekijkt, dan willen we hen graag alsnog via deze weg bedanken !! Namens ons en de kinderen !

Bij TOV Eten werken leuke, enthousiaste en leergierige mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Al onze medewerkers hebben een verstandelijke beperking of op een andere manier moeite met werken in een reguliere werkomgeving.

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en onze medewerkers bereiden met veel zorg, liefde en enthousiasme uw kopje koffie en lunch en worden hierbij deskundig begeleid. Onze ondersteuning is gericht op de individuele ontwikkeling met de mogelijkheid om de zelfstandigheid en het zelfvertrouwen te vergroten.