Antoine's Blog - We gaan wildbreien....

Toegevoegd: 16 november 2014 om 16:05:48

Vandaag ontstond het idee om eens te gaan wild breien, ho ho ho nee niet ik maar Erika !

Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik dat vroeger op school wel gedaan heb, als was het onder enige druk. Maar ook haken en naaien hoor !

Om een lang verhaal kort te maken, zijn we op zoek naar wol, alle kleuren van de regenboog, maak niet uit, mag zelfs synthetisch zijn, als je er maar mee kunt breien en een gezellig kleurtje heeft.

Zo hopen we de tuin, tegen het begin van de lente, al een beetje in kleur te zetten. Heb je nog ergens wat liggen, of liever nog heb je zin om te breien……. Begin dan nu, dan zorgen wij ervoor dat er een boom mee word aangekleed !

Heb je bolletjes wol, welke kleur dan ook, laat dan even een berichtje achter op info@stichtingvlinders.nl !

Groeten,