Over ons

Stichting Vlinders is een initiatief van Antoine & Erika Aardoom en Villa Vlinders is daarvan het resultaat.

Het idee ontstond omdat we beiden in ons werk niet vonden wat we zochten en allebei de wens hadden om ooit eens iets voor kinderen te doen die het iets minder hebben getroffen.

Antoine werkte in die tijd als Sales Manager bij The Entertainment Group van Marco Borsato en Erika als directiesecretaresse bij een regionale BMW dealer. Antoine heeft zelf een dochter van 17 en een zoon van 19 en Erika een zoon van 25, alle drie uit een eerder huwelijk. Stap voor stap bouwen we aan onze droom en op 12 juli 2007 werd Stichting Vlinders opgericht………

Stichting Vlinders zet zich in voor  kinderen met een licht verstandelijke handicap die om uiteenlopende redenen niet thuis kunnen wonen. Ieder kind heeft recht om op te groeien in een gezin.

Ondertussen ontwikkelden we een plan om deze kinderen het maximale te kunnen geven. Het plan werd gedoopt "Full time papa & mama. Een kleinschalige en duidelijke setting zou de kinderen dusdanig veel duidelijkheid en structuur moeten geven en daarmee ook snel veiligheid bieden. Langzaam maar zeker groeide ook de organisatie en inmiddels hebben we een kleinschalig, maar degelijk, team aan professionals en vrijwilligers aan Villa Vlinders verbonden.

Tenslotte woonden er in de afgelopen 3,5 jaar reeds 14 verschillende kinderen in Villa Vlinders. Op dit moment doen wij geen crisis en kort verblijf plaatsingen meer en zullen de huidige 6 bewonertjes er voor langere periode verblijven. Wij hebben op de huidige locatie nog plaats voor in ieder geval 2 kinderen in de leeftijd van 4 tot 9 jaar.

Wil je meer weten, mail naar antoine@stichtingvlinders.nl of bel met 0344-576879

Vanuit Tiel de hartelijke groeten,

Antoine, Erika & kids