Wie bouwt jullie website ?

Stichting Vlinders vindt onderkomen bij STBeets te Arnhem

Samen met Stichting Vlinders hebben we een nieuwe website opgezet voor deze geweldige stichting onder leiding van Erika en Antoine. Stichting Vlinders zorgt ervoor dat kinderen een recht krijgen op een veilige en warme plek en waar ze gewoon kind kunnen zijn.

Erika en Antoine hebben net een nieuw pleeghuis gekocht voor de kinderen en zijn druk bezig om hier nieuwe pleegkinderen te plaatsen. Met zijn tweeën zorgen ze al voor een achtal kinderen, wat een hele opgave is.

Met het nieuwe huis, was het voor Antoine ook nodig om nieuwe sponsoren aan te trekken. Daarbij hoorde natuurlijk ook een goede website die ervoor ging zorgen dat bezoekers dagelijks op de hoogte werden gehouden van de activiteiten van Stichting Vlinders.

Sander Beets, eigenaar van STBeets - webdevelopment, vertelt: "Samen met Antoine zijn we gaan kijken naar de behoeftes. Die wilde vooral gemak en de mogelijkheid tot informeren van de bezoeker. Zorgen dat de bezoeker kan meeleven met het wel en wee van de stichting. Die hebben wij voor hun gerealiseerd. Daarbij hebben we de zorgen van de website voor hun uit handen genomen door alles te sponseren. Van ontwikkeling tot jaarlijkse hosting.".

"Het is helemaal top en geweldig. Beter konden we niet wensen en we zijn er dolgelukkdig mee.", aldus een vrolijke Erika en Antoine. "We kunnen nu alles zelf beheren en iedereen op de hoogte houden van onze dagelijkse activiteiten.".

STBeets webdevelopment
Oude Oeverstraat 120